Estàs a: > > Concert de Camerata des Junge Musiker, en el Jardí Botànic

Concert de Camerata des Junge Musiker, en el Jardí Botànic

Imatge del cartell del cicle de concerts

El grup Camerata des Junge Musiker, dirigit per Rubén Simó, ofereix un concert en el Jardí Botànic de la Universitat de València (carrer Quart 80, València) el dia 24 de febrer, a les 12 hores. L’actuació està dins del cicle Concerts d’Hivern 2013 i l’entrada és gratuïta fins a completar l’aforament. Interpretarà peces d’autors, com ara J.S. Bach i W.A. Mozart, entre altres.
El grup Camerata des Junge Musiker, dirigit per Rubén Simó, ofereix un concert en el Jardí Botànic de la Universitat de València (carrer Quart 80, València) el dia 24 de febrer, a les 12 hores. L'actuació està dins del cicle Concerts d'Hivern 2013 i l'entrada és gratuïta fins a completar l'aforament. Interpretarà peces d'autors, com ara J.S. Bach i W.A. Mozart, entre altres.

Al llarg d'aquest cicle es faran setze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de música de cambra (instrumental i vocal), que intenten acostar la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l'Aula de Música, amb la col•laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 4 de Febrer de 2013
Publicat en: Agenda