Estàs a: > > Concert de violí, violoncel i piano, a la Capella de la Sapičncia

Concert de violí, violoncel i piano, a la Capella de la Sapičncia

Imatge del cartell del cicle de concerts

Els músics Felicia Pasca (violí), Samuel Costilla (violoncel) i Marina Sierra Ramos (piano) ofereixen un concert de cambra el dia 20 de febrer, a les 19:30 hores, a la Capella de la Sapičncia de La Nau, dins del marc dels Concerts d’Hivern 2013-Música a la Capella. L’entrada és gratuďta i limitada a l’aforament de la sala. Interpretaran obres de L. van Beethoven, F. Schubert i altres autors.
Els músics Felicia Pasca (violí), Samuel Costilla (violoncel) i Marina Sierra Ramos (piano) ofereixen un concert de cambra el dia 20 de febrer, a les 19:30 hores, a la Capella de la Sapiència de La Nau, dins del marc dels Concerts d'Hivern 2013-Música a la Capella. L'entrada és gratuïta i limitada a l'aforament de la sala. Interpretaran obres de L. van Beethoven, F. Schubert i altres autors.

Al llarg d'aquest cicle es faran setze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de música de cambra (instrumental i vocal), que intenten acostar la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l'Aula de Música, amb la col•laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 4 de Febrer de 2013
Publicat en: Agenda