La Nau, escenari del cicle Música a la Capella
Estás en: > > La Nau, escenari del cicle Música a la Capella

La Nau, escenari del cicle Música a la Capella

Imatge del cartell del cicle de concerts

La Capella de la Sapiència de La Nau és l’escenari del concert de cambra del dia 13 de febrer, interpretat per Carles Magraner (viola), Sara Àgueda (arpa) i Ignasi Jordà (clavicèmbal), dins del marc dels Concerts d’Hivern 2013-Música a la Capella. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat. L’actuació començarà a les 19:30 hores.
La Capella de la Sapiència de La Nau és l'escenari del concert de cambra del dia 13 de febrer, interpretat per Carles Magraner (viola), Sara Àgueda (arpa) i Ignasi Jordà (clavicèmbal), dins del marc dels Concerts d'Hivern 2013-Música a la Capella. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat. L'actuació començarà a les 19:30 hores.

Els músics interpretaran peces d'autors, com ara G. Frescobaldi, D. Ortiz i A. de Cabezón, entre altres.

Al llarg d'aquest cicle es faran setze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de música de cambra (instrumental i vocal), que intenten acostar la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l'Aula de Música, amb la col•laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Fecha de actualización: 4 de Febrero de 2013
Published in: Agenda