Estàs a: > > Concerts d’Hivern 2013-Cicle Joves Intèrprets de l’Institut Valencià de la Música

Imatge del cartell del cicle de concerts

El Col·legi Major Rector Peset acull un nou concert dins del marc de la programació dels Concerts d’Hivern 2013 de la Universitat de València, interpretat per Javier Olmeda (clarinet) i Antonio Ortiz (piano). L’actuació tindrà lloc a la Sala de la Muralla el 12 de febrer, a les 19:30 hores. L’entrada és gratuïta i limitada a l’aforament de la sala.
El Col·legi Major Rector Peset acull un nou concert dins del marc de la programació dels Concerts d'Hivern 2013 de la Universitat de València, interpretat per Javier Olmeda (clarinet) i Antonio Ortiz (piano). L'actuació tindrà lloc a la Sala de la Muralla el 12 de febrer, a les 19:30 hores. L'entrada és gratuïta i limitada a l'aforament de la sala.

Els músics interpretaran obres d'autors, com ara C. Saint Säens, R. Schumann, C. Debussy i C.M. von Weber.

Al llarg d'aquest cicle es faran setze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de música de cambra (instrumental i vocal), que intenten acostar la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l'Aula de Música, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 4 de Febrer de 2013
Publicat en: Agenda