Concerts d’Hivern 2013-Música a la Capella
Estás en: > > Concerts d’Hivern 2013-Música a la Capella

Concerts d’Hivern 2013-Música a la Capella

Imatge del cartell del cicle de concerts

El músic Lluís VichVocalis interpretarà en un concert dins del cicle Música a la Capella, emmarcat en la programació de l’Aula de Música de la Universitat de València Concerts d’Hivern 2013, autors, com ara C. de Morales, J. de Castro i C. Monteverdi. L’actuació tindrà lloc a la Capella de la Sapiència de la Nau, a les 19:30 hores. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat.
El músic Lluís VichVocalis interpretarà en un concert dins del cicle Música a la Capella, emmarcat en la programació de l'Aula de Música de la Universitat de València Concerts d'Hivern 2013, autors, com ara C. de Morales, J. de Castro i C. Monteverdi. L'actuació tindrà lloc a la Capella de la Sapiència de la Nau, a les 19:30 hores. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat.

Al llarg d'aquest cicle es faran setze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de música de cambra (instrumental i vocal), que intenten acostar la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l'Aula de Música, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Fecha de actualización: 4 de Febrero de 2013
Published in: Agenda