Estàs a: > > Conferència ‘Jueus i imatge a la Corona d’Aragó’, a Gandia

Conferència ‘Jueus i imatge a la Corona d’Aragó’, a Gandia

El professor Juan Vicente Garcia Marsilla

La Universitat de València-Centre de Gandia va organitzar la conferència ´Jueus i imatge a la Corona d’Aragó´, a càrrec del professor d’Història de l’Art de la Universitat de València, Juan Vicente Garcia Marsilla. Marsilla ha publicat llibres, com ara ´Art i societat a la València medieval´ (2011), ´La taula del Senyor Duc´ (2011) o ´La jerarquía de la mesa: los sistemas alimentarios en la Valencia bajo-medieval´ (1993), entre altres.
La Universitat de València-Centre de Gandia (CIG) va organitzar dimecres, 6 de febrer, la conferència Jueus i imatge a la Corona d'Aragó, a càrrec del professor d'Història de l'Art de la Universitat de València, Juan Vicente Garcia Marsilla. Marsilla ha publicat llibres, com ara Art i societat a la València medieval (2011), La taula del Senyor Duc (2011) o La jerarquía de la mesa: los sistemas alimentarios en la Valencia bajo-medieval (1993), entre altres.

Aquesta conferència forma part d'un cicle de conferències que s'emmarca dins del programa d'UniMajors.

Data d'actualització: 22 de Febrer de 2013