Estàs a: > > L’OPAL duu a debat la situació laboral dels fisioterapeutes i els infermers a Europa

Logo OPAL

L’OPAL ha organitzat dues xarrades, a càrrec de la consultora Seleuropa, dedicada a seleccionar perfils sanitaris per a empreses públiques i privades europees, per tractar, entre altres aspectes, la situació laboral de les professions de fisioterapeuta i d’infermer i infermera a França i a altres països europeus. Les jornades han tingut lloc a les facultats de Fisioteràpia i d’Infermeria i Podologia dijous, 7 de febrer.
L'OPAL ha organitzat dues xarrades, a càrrec de la consultora Seleuropa, dedicada a seleccionar perfils sanitaris per a empreses públiques i privades europees, per tractar, entre altres aspectes, la situació laboral de les professions de fisioterapeuta i d'infermer i infermera a França i a altres països europeus. Les jornades han tingut lloc a les facultats de Fisioteràpia i d'Infermeria i Podologia dijous, 7 de febrer.

La primera xarrada, a la Facultat d'Infermeria i Podologia, ha estat dirigida especialment al col·lectiu d'estudiants d'últim curs i als titulats d'aquest centre.

Ja a la vesprada, a la Facultat de Fisioteràpia, s'ha celebrat la segona xarrada, dirigida als fisioterapeutes.

Al final d'ambdues ponències, s'han lliurat els currículums a l'empresa Seleuropa.

L'acte, organitzat per l'Observatori d'Inserció Professional i Assesorament Laboral (OPAL) de la Fundació General de la Universitat de València, en col·laboració amb els centres universitaris, ha comptat també amb l'assistència d'una representant de la xarxa EURES dedicada a la intermediació laboral entre oferents i demandants d'ocupació en l'àmbit europeu.

Podeu veure un vídeo informatiu realitzat per la Televisió de la Universitat (MediaUni) fent CLIC ACÍ.

Data d'actualització: 8 de Febrer de 2013