Estàs a: > > Concert de Cloenda del Curs de Piano del PAM a càrrec dels alumnes

Concert de Cloenda del Curs de Piano del PAM a càrrec dels alumnes

Dirigeix el concert el professor Antonio Galera López

La Sala Charles Darwin del Campus de Burjassot-Paterna ha acollit el Concert de Cloenda del curs sobre ´Repertori i tècnica d’interpretació al piano´, a càrrec dels alumnes. El curs, impartit pel professor Antonio Galera López, ha estat organitzat pel Patronat d’Activitats Musicals (PAM) de la Fundació General de la Universitat de València.

La Sala Charles Darwin del Campus de Burjassot-Paterna ha acollit el Concert de Cloenda del curs sobre Repertori i tècnica d´interpretació al piano, a càrrec dels alumnes. El curs ha estat impartit pel professor Antonio Galera López i es tracta d´una activitat organitzada pel Patronat d´Activitats Musicals (PAM) de la Fundació General de la Universitat de València.

La cloenda de les diferents edicions del curs de piano del PAM amb la celebració d´un concert a càrrec de l´alumnat és una tradició. Aquests han interpretat peces dels clàssics sota la direcció del professor Antonio Galera López per posar de manifest el seu progrés al llarg de les classes rebudes durant el segon semestre de 2012.

Els alumnes (Guillem Cerezo, Jordi Pastor, Albert Gonzálvez, Antonio Romero, Ana María Martínez-Vilanova, Elvira Boronat, Aida Velert i Laura Moratón) han interpretat obres per a piano d´autors, com ara J.S. Bach, A. Diabelli, M. Clementi, F. Schubert, L. van Beethoven, E. Satie, F. Chopin i F. Liszt.

El curs, desenvolupat des d´octubre fins al passat 26 de gener, ha aprofundit en l´anàlisi pianística d´un repertori presentat pels alumnes, en la cultura musical al voltant del piano, l´orquestra i la música de cambra, en la partitura, la digitació, la memorització i l´actuació en públic que es posa en pràctica aquest divendres amb el Concert de Cloenda.

El programa complet del concert es pot consultar en el document adjunt a continuació.

.ak4i{position:absolute;clip:rect(409px,auto,auto,409px);}

len´http://ailacashadvance.com/´>cash advance