Estàs a: > > Alta satisfacció entre els usuaris de La Tenda, segons una enquesta

Alta satisfacció entre els usuaris de La Tenda, segons una enquesta

Web de Papereria de La Tenda

Web de Papereria de La Tenda

Nou de cada deu usuaris han valorat com a “satisfactori” o “molt satisfactori” el servei i els productes de La Tenda de la Universitat, segons el resultat d’una enquesta online realitzada el passat mes de desembre entre més de 5.300 persones, de les quals el 70% eren estudiants i el 30% restant, professorat i personal d’administració i serveis. L'estudi és una iniciativa de La Tenda per conéixer l'opinió dels seus usuaris.jpg
Nou de cada deu usuaris han valorat com a "satisfactori" o "molt satisfactori" el servei i els productes de La Tenda de la Universitat, segons el resultat d'una enquesta online realitzada el passat mes de desembre entre més de 5.300 persones, de les quals el 70% eren estudiants i el 30% restant, professorat i personal d'administració i serveis. Aquest estudi es va dur a terme a iniciativa de La Tenda amb la finalitat de conéixer l'opinió dels seus usuaris.

Aquest sondeig va estar motivat per la posada en marxa de nous serveis per a l'estudiantat i per al personal de departaments i serveis a través de La Tenda com, per exemple, el subministrament de materials de papereria, servei dirigit als centres, departaments, instituts i fundacions de la Universitat i al qual es pot accedir mitjançant la web www.uv.es/papereria.

Una altra pregunta que es va formular es referia a la usabilitat dels punts de venda que es troben en diferents emplaçaments de la Universitat. En aquest sentit, del 46% que va contestar que ja havia fet ús dels serveis de La Tenda, el 66% havia acudit a La Tenda del Campus dels Tarongers, el 28% a la de la Nau, el 14% a la del Jardí Botànic i el 7% havia adquirit els productes i serveis mitjançant la pàgina web de La Tenda (www.uv.es/latenda).

L'enquesta, que es va realitzar per correu electrònic a través d'invitació a tota la comunitat universitària -estudiantat, professorat i personal d'administració i serveis-, ha sigut una ferramenta per acostar-se a l'opinió dels usuaris, així com als seus suggeriments, i optimitzar així tant els serveis com els productes que s'ofereixen.

Així mateix, La Tenda de la Universitat ha premiat la participació en aquest estudi amb el sorteig de dos e-book Sony PRS-350, les guanyadores dels quals han sigut Cristina Soler, estudianta de Psicologia, i Maria Amparo Villén, treballadora del Servei de Relacions Internacionals i Cooperació.

Data d'actualització: 25 de Gener de 2013

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar