Estàs a: > > L’equip coordinador del projecte europeu Erasmus+ Scene Network viatja a Pàdua per a preparar el curs acadèmic

El integrants del projecte, a Pàdua.

L’equip coordinador del projecte europeu Erasmus+ Scene Network, liderat des de València per la Fundació General de la Universitat, ha viatjat a Pàdua (Itàlia) per a preparar el curs acadèmic. Erasmus+ Scene Network és un programa en xarxa integrat per la Universitat Philipps de Marburg (Alemanya), la Universitat de Pàdua i la Fundació General de la Universitat de València, a més de la companyia de teatre CRIT.

El passat estiu el projecte es va presentar a la Universitat de Marburg i ara, els dies 23 i 24 d’octubre, l’equip coordinador de València ha estat a Pàdua preparant el curs acadèmic. La Universitat de València acollirà la cloenda d’aquest primer període de treball.

En aquestes jornades, els socis del projectes han abordat assumptes de funcionament i gestió, a més de celebrar un dia de portes obertes per donar a conéixer el projecte teatral entre la comunitat universitària local.

La concessió del projecte implica reunions entre els tres socis: la Universitat de Marburg, la Universitat de Pàdua i Escena Erasmus de la Universitat de València. Totes les seus aprofitaran aquest curs no només el potencial creatiu de la comunitat Erasmus i dels estudiants locals sinó que, per primera vegada, incorporaran persones refugiades, tal i com es va acordar en la reunió celebrada el passat dia 20 al Centre Cultural La Nau entre els responsables del projecte Eramus+ Scene Network per part de la Universitat de València, així com de la delegació de CEAR (la Comissió Espanyola d’Ajuda al Refugiat) a la Comunitat Valenciana, entitat amb la qual es va signar fa poc un conveni de col·laboració.

Erasmus+ Scene Network va ser el projecte més ben puntuat de la UE de tots els que es van presentar a la convocatòria espanyola del 2016. La seua singularitat està en l’oportunitat de fomentar l’intercanvi internacional a través de les arts escèniques i la capacitat per exportar el model Escena Erasmus a uns altres països en els quals ja s’ha implantat.

Data d'actualització: 25 d'Octubre de 2017