Estàs a: > > Concert de cambra per a violoncel i piano

Concert de cambra per a violoncel i piano

Els músics Andreu Marco (violoncel) i Óscar Oliver (piano) interpretaran el següent concert de cambra, dins del cicle Música a la Capella, emmarcat en la programació de l’Aula de Música de la Universitat Concerts d’Hivern 2013. El concert tindrà lloc a la Capella de la Sapiència de la Nau el dia 30 de gener, a les 19:30 hores. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat.jpg
Els músics Andreu Marco (violoncel) i Óscar Oliver (piano) interpretaran el següent concert de cambra, dins del cicle Música a la Capella, emmarcat en la programació de l'Aula de Música de la Universitat Concerts d'Hivern 2013. El concert tindrà lloc a la Capella de la Sapiència de la Nau el dia 30 de gener, a les 19:30 hores. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat.

Interpretaran obres de L. van Beethoven, R. Schumann i J. Brahms, entre altres autors.

Al llarg d'aquest cicle es faran setze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de música de cambra (instrumental i vocal), que intenten acostar la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l'Aula de Música, amb la col•laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 14 de Gener de 2013