Estàs a: > > Quintets de vent de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València

Quintets de vent de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València

Imatge del cartell del cicle de concerts

La programació de Concerts d’Hivern 2013 continua i el dia 29 de gener ho fa amb un concert a càrrec dels quintets de vent de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València, integrats per Alexandra Baquero i Gràcia López (flautes), Alba Chávez i Sergio Martínez (òboes), Sergio Rodrigo i Eduardo Betes (clarinets), Javier Biosca (fagot) i Ignacio Monterio i Carles Lizondo (trompes).jpg
La programació de Concerts d'Hivern 2013 continua i el dia 29 de gener ho fa amb un concert a càrrec dels quintets de vent de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat de València, integrats per Alexandra Baquero i Gràcia López (flautes), Alba Chávez i Sergio Martínez (òboes), Sergio Rodrigo i Eduardo Betes (clarinets), Javier Biosca (fagot) i Ignacio Monterio i Carles Lizondo (trompes).

El concert tindrà lloc al Jardí Botànic, al carrer Quart, 80, de València, a les 19:30 hores. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat.

Els artistes interpretaran obres de F. Farkas, P. Taffanel i J. Françaix, entre altres autors.

Al llarg d'aquest cicle es faran setze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de música de cambra (instrumental i vocal), que intenten acostar la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l'Aula de Música, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 14 de Gener de 2013