Estàs a: > > Concerts d’Hivern 2013-Música a la Capella

Concerts d’Hivern 2013-Música a la Capella

Imatge del cartell del cicle de concerts

Els intèrprets Guillem Escorihuela (flauta), Laura Máñez (clarinet), Alba Yago (fagot) i Alba Socuéllamos (piano) interpreten un concert dins del cicle Música a la Capella, emmarcat en la programació de l’Aula de Música de la Universitat de València Concerts d’Hivern 2013. L’actuació tindrà lloc a la Capella de la Sapiència de la Nau, a les 19:30 hores. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat.jpg

Els intèrprets Guillem Escorihuela (flauta), Laura Máñez (clarinet), Alba Yago (fagot) i Alba Socuéllamos (piano) interpreten un concert dins del cicle Música a la Capella, emmarcat en la programació de l'Aula de Música de la Universitat de València Concerts d'Hivern 2013. L'actuació tindrà lloc a la Capella de la Sapiència de la Nau, a les 19:30 hores. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat.

Interpretaran peces de J.S. Bach, F. Poulenc i R. Muczynski, entre altres autors.

Al llarg d'aquest cicle es faran setze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de música de cambra (instrumental i vocal), que intenten acostar la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l'Aula de Música, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 14 de Gener de 2013