Estàs a: > > Info-Europa arriba als 2.500 suscriptors

Info-Europa arriba als 2.500 suscriptors

EstudiantPC

El Butlletí Electrònic Info-Europa, que edita el Centre de Documentació Europea de la Fundació General de la Universitat de València ha arribat a els 2.500 subscriptors

El Butlletí Electrònic setmanal Info-Europa sobre l'actualitat de la Unió Europea, que edita el Centre de Documentació Europea de la Fundació General de la Universitat de València ha arribat als 2.500 subscriptors.

Info-Europa es publica en format electrònic des de 1994 i s'ha consolidat com la publicació de referència en l'àmbit de la informació sobre el procés d'integració comunitària.

Al llarg dels seus quinze anys de vida el butlletí del CDE-FGUV ha mantingut la seua periodicitat setmanal i la complicitat dels seus subscriptors que han anat ampliant el seu abast. El nombre de lectors del butlletí es xifra en unes 30.000 persones segons una petita enquesta realitzada entre els subscriptors. El CDE-FGUV vol aprofitar per a agrair a Xarxa Iris el suport prestat durant aquests tres lustres.

Data d'actualització: 27 de Maig de 2009
Publicat en: Documentació