Estàs a: > > Alumni UV celebra la Diada de Sant Vicent i visita la Torre del Micalet

Alumni UV celebra la Diada de Sant Vicent i visita la Torre del Micalet

Campanes de la Torre del Micalet

El dia 8 de gener s´obri el termini per a inscriure’s en la ja tradicional visita a la Diada de Sant Vicent. Es tracta de pujar a la Torre del Micalet el dia 22 de gener, amb la companyia del campaner de la Seu valenciana, Francesc Llop. La jornada es completarà, com altres anys, amb l´esmorzar a la terrassa del Micalet a força de pastetes i vi del país.

Els assistents estan convocats a les 9:30 hores a la plaça de la Mare de Déu per a realitzar l´ascensió al Campanar Nou, més conegut pel Micalet. Es visitaran les sales i s´arribarà a la terrassa a temps d´escoltar les 12, tocades pel Micalet o ´campana de les hores´. Tot seguit, es passarà a la sala de campanes des de la qual se sentirà la melodia que anuncia la Diada de Sant Vicent.

Aquesta festa ret homenatge a Sant Vicent, empresonat i martiritzat pels romans en època de Dioclecià. Una vegada mort, el seu cadàver va ser llançat a un abocador prop de l´actual mercat central, i conduït, posteriorment, a la Roqueta.

El preu de l´eixida és de 15 euros i inclou els tiquets d´entrada i l´esmorzar. Organitzada per Fil-per-Randa Club de Viatges, cal inscriure-s´hi mitjançant el seu web: www.fil-per-randa.com

Els Alumni UV han de portar el carnet de soci.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 23 de Gener de 2018