Estàs a: > > Concert d’Any Nou amb l’Orfeó Universitari de València

Concert d’Any Nou amb l’Orfeó Universitari de València

L’Orfeó Universitari de València, que dirigeix Francesc Valldecabres, és l’encarregat de tancar el cicle de Concerts de Nadal 2012 amb el concert d’Any Nou que se celebrarà el 4 de gener a l’Eliana. L’Orfeó actuarà en l’Església Nostra Senyora del Carme a les 20 hores. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat a la capacitat de la sala.jpg
L'Orfeó Universitari de València, que dirigeix Francesc Valldecabres, és l'encarregat de tancar el cicle de Concerts de Nadal 2012 amb el concert d'Any Nou que se celebrarà el 4 de gener a l'Eliana. L'Orfeó actuarà en l'Església Nostra Senyora del Carme a les 20 hores. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat a la capacitat de la sala.

Enguany, la Universitat de València ha creat una FILA ZERO de suport a la Casa de la Caritat de València. Així, els assistents als concerts de Nadal poden fer aportacions en el compte de Bankia 2038 9651 60 6400000520.

El cicle Concerts de Nadal 2012 està organitzat per la Universitat de València i el Patronat d'Activitats Musicals de la seua Fundació General, i compta amb el patrocini del Santan.

Data d'actualització: 11 de Desembre de 2012
Publicat en: Agenda, Principal