Estàs a: > > Gran Concert de Nadal al Palau de la Música de València

Gran Concert de Nadal al Palau de la Música de València

El Palau de la Música de València acull el Gran Concert de Nadal, diumenge, 23 de desembre. El concert, a càrrec l’Orfeó Universitari de València, dirigit per Francesc Valldecabres, tindrà lloc a la Sala Iturbi, a les 19:30 hores. Les entrades per al concert es poden adquirir en les taquilles del Palau o a través del web www.entradas.com
El Palau de la Música de València acull el Gran Concert de Nadal, diumenge, 23 de desembre. El concert, a càrrec l'Orfeó Universitari de València, dirigit per Francesc Valldecabres, tindrà lloc a la Sala Iturbi, a les 19:30 hores. Les entrades per al concert es poden adquirir en les taquilles del Palau o a través del web www.entradas.com

Enguany, la Universitat de València ha creat una FILA ZERO de suport a la Casa de la Caritat de València. Així, els assistents als concerts de Nadal poden fer aportacions en el compte de Bankia 2038 9651 60 6400000520.

El cicle Concerts de Nadal 2012 està organitzat per la Universitat de València i el Patronat d'Activitats Musicals de la seua Fundació General, i compta amb el patrocini del Santan.

Programa complet en el document adjunt.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 11 de Desembre de 2012