Estàs a: > > L’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València, a la Facultat d’Economia

L’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València, sota la direcció d’Hilari Garcia, ofereix un concert dijous, 20 de desembre, a les 14 hores, a la Facultat d’Economia, al Campus dels Tarongers. El concert s’emmarca dins del cicle Concerts de Nadal 2012. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat a la capacitat de la sala.jpg
L'Orquestra Filharmònica de la Universitat de València, sota la direcció d'Hilari Garcia, ofereix un concert dijous, 20 de desembre, a les 14 hores, a la Facultat d'Economia, al Campus dels Tarongers. El concert s'emmarca dins del cicle Concerts de Nadal 2012. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat a la capacitat de la sala.

Enguany, la Universitat de València ha creat una FILA ZERO de suport a la Casa de la Caritat de València. Així, els assistents als concerts de Nadal poden fer aportacions en el compte de Bankia 2038 9651 60 6400000520.

El cicle Concerts de Nadal 2012 està organitzat per la Universitat de València i el Patronat d'Activitats Musicals de la seua Fundació General, i compta amb el patrocini del Santan.

Programa complet en el document adjunt.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 11 de Desembre de 2012