Estàs a: > > Grups corals en els Concerts de Nadal 2012

Grups corals en els Concerts de Nadal 2012

Dins del marc dels Concerts de Nadal 2012, el Club Coral La Nau Gran i el Cor Tramuntana de l’Escola Coral La Nau, dirigits per Mònica Perales, ofereixen un concert dimecres, 19 de desembre, a la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau, a les 19 hores. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat a la capacitat de la sala.jpg
Dins del marc dels Concerts de Nadal 2012, el Club Coral La Nau Gran i el Cor Tramuntana de l'Escola Coral La Nau, dirigits per Mònica Perales, ofereixen un concert dimecres, 19 de desembre, a la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau, a les 19 hores. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat a la capacitat de la sala.

Enguany, la Universitat de València ha creat una FILA ZERO de suport a la Casa de la Caritat de València. Així, els assistents als concerts de Nadal poden fer aportacions en el compte de Bankia 2038 9651 60 6400000520.

El cicle Concerts de Nadal 2012 està organitzat per la Universitat de València i el Patronat d'Activitats Musicals de la seua Fundació General, i compta amb el patrocini del Santan.

Programa complet en el document adjunt.
Documents adjunts:
Data d'actualització: 11 de Desembre de 2012