Estás en: > > ‘Las uvas de la ira’, de John Steinbeck, arriba al Club de Lectura d’Alumni UV en octubre

John Steinbeck, en 1963 a Finlàndia.

El col·lectiu Alumni UV ha représ el seu Club de Lectura amb el nou curs i, el passat 3 d’octubre, es va reunir a la seu habitual per a debatre sobre la novel·la més coneguda de John Steinbeck, ‘Las uvas de la ira’, guanyadora del prestigiós Premi Pulitzer l’any 1940.

Per a formar part del Club de Lectura d’Alumni UV, les persones interessades han de contactar primer amb l’oficina Alumni (963531070 o amics@uv.es). L’assistència és gratuïta i exclusiva per als membres del col·lectiu de la Universitat de València.

En ‘Las uvas de la ira’, Steinbeck descriu el drama de l’emigració de la família Joad. La sequera obliga a aquesta família a abandonar les seues terres, igual que milers de persones d’Oklahoma i Texas. La seua destinació és Califòrnia, la “terra promesa”. Però malgrat la gran esperança dipositada en la costa del Pacífic, les expectatives de tot aquest exèrcit no es veuran acomplides.

La història que Steinbeck narra en ‘Las uvas de la ira’ ha estat duta a la gran pantalla en diverses ocasions, però la versió cinematogràfica més destacada va ser la protagonitzada el 1940 per Henry Fonda i Jane Darwell, sota les ordres tècniques d’un genial John Ford.

Dia: 3 d’octubre.
Hora: 18 hores.
Lloc: Biblioteca Municipal ‘Palau de l’Exposició’ (Galícia 1, València).
Llibre: ‘Las uvas de la ira’, de John Steinbeck.

Documentos adjuntos:
Fecha de actualización: 4 de Octubre de 2017