Estàs a: > > Alumni UV s’apunta a passejar pel patrimoni hidràulic valencià

Alumni UV s’apunta a passejar pel patrimoni hidràulic valencià

Aqüeducte dels arquets, del segle XVI.

Amb una passejada pel patrimoni hidràulic, natural i etnogràfic comencen les activitats del col·lectiu Alumni UV aquest octubre. De la mà del Club de Viatges Fil per Randa, el pròxim dia 1, els Alumni viatjaran al passat a través de les infraestructures hidràuliques que es conserven des dels temps dels romans. El termini d’inscripció comença dilluns 25 de setembre en el web www.fil-per-randa.com El preu de l’eixida és de 18 euros i inclou el tiquet i l’esmorzar.

Les persones inscrites partiran a les 9:30 hores des de l’estació de metro de Torrent per a fer una passejada rural a través del traçat del reg mil·lenari de la séquia de l’Horteta, majorment fossilitzat. També es podran contemplar les restes del patrimoni hidràulic, el caixer romà, l’assut del Manyet i l’aqüeducte dels arquets de baix, bastit en el segle XVI.

Dirigirà el recorregut Joan V. Candel, guia de Fil per Randa.

El preu no inclou els tiquets d’entrada en cas que s’hagen d’abonar en el lloc. Cal portar el carnet Alumni UV.

Més informació i inscripcions

Documents adjunts: