Estàs a: > > Tercera edició del Cicle de Cinema Europeu a La Nau

Tercera edició del Cicle de Cinema Europeu a La Nau

Imatge del III Cicle de Cinema Europeu.

La tercera edició del ‘Cicle de Cinema Europeu: Cooperació i Veïnatge’ es va inaugurar el passat dia 21 de setembre al Centre Cultural La Nau. Aquesta mostra l’organitzaren el programa europeu Interact, de la Universitat de València, l’objectiu del qual és fomentar la cooperació regional a Europa, i la Filmoteca de l’Institut Valencià de Cultura, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat.

La cinta amb que va obrir el cicle va ser ‘La gruta’, de Vincent Le Port, migmetratge guanyador de l’última edició del ‘Festival Internacional de Migmetratges La Cabina’, de la Universitat de València.

La Mostra de Cinema Europeu s’emmarcà entre les activitats de divulgació que es realitzen a tota Europa amb motiu del Dia de la Cooperació Europea. El programa Interact coordinà aquesta campanya per donar a conéixer els beneficis socials de la cooperació entre fronteres. Amb projectes de cooperació interregional s’estan reduint les disparitats econòmiques i socials que hi ha entre els diferents països. La Filmoteca va ser la seu del festival.

Pel·lícules de la Mostra:
- ‘La gruta’, de Vincent Le Port. 2015. Una única sessió en la inauguració del cicle de cinema.
- ‘Un día perfecto’, de Fernando León de Aranoa, 2015. Dies 22 i 23 de setembre.
- ‘Good bye, Berlin (Tschick)’, de Fatih Akin, 2016. Dies 22 i 23 de setembre.
- ‘El otro lado de la esperanza’, d’Aki Kaurismäki, 2017. Dies 22 i 23 de setembre.

Sessions i horaris

Data d'actualització: 29 de Setembre de 2017