Estàs a: > > La Fundació General celebra la V edició del Dia Europeu de Fundacions i Donants

La Fundació General celebra la V edició del Dia Europeu de Fundacions i Donants

Nova imatge de la celebració 1 Octubre a Europa.

La Fundació General ha celebrat un any més el Dia Europeu de Fundacions i Donants, que es commemora el dia 1 d’octubre, incloent en aquest marc les activitats organitzades del 15 de setembre a l’1 d’octubre. Es tracta d’una iniciativa promoguda per DAFNE amb l’objectiu de sensibilitzar i posar en valor el treball de les fundacions en l’atenció de les necessitats de la societat.

Impulsada a Espanya per l’Asociación Española de Fundaciones (AEF), amb aquesta iniciativa la Fundació General de la Universitat de València s´ha sumat, durant 15 dies, a les accions simultànies dutes a terme per les fundacions de tot el continent europeu amb les quals es pretén potenciar el coneixement i el reconeixement del sector fundacional en el desenvolupament socioeconòmic de la societat.

L’1 d’Octubre és un projecte posat en marxa el 2013 per l’associació de xarxes de donants i fundacions a Europa DAFNE (sigles que responen a l’anglés ‘Donors and Foundations Networks in Europe), que enguany arriba a la seua cinquena edició. A Europa hi ha registrades més de 140.000 fundacions i donants que lluiten per a millorar la societat en els àmbits de l’educació, la cultura, el medi ambient, la salut, la cooperació, la inclusió social o la ciència, per exemple, i així atendre les necessitats de les persones.

La Fundació General de la Universitat de València, a més de celebrar en aquest marc les seues activitats, ha dut a terme una campanya que incloïa la comunicació de la commemoració a través d’una franja publicitària en la capçalera de la seua web (http://www.fundaciouv.es), una peça informativa en l’apartat de NOTÍCIES, així com la utilització del hashtag #October1Europe en els diferents comptes de xarxes socials que gestiona.

Així mateix, participà, divendres 29 de setembre, en la trobada convocada en Twitter per l’AEF, dirigida a totes les fundacions associades, per a tuitejar a la mateixa hora, les 12 hores, i aconseguir una major visibilitat de l’esdeveniment.

Data d'actualització: 2 d'Octubre de 2017