Estàs a: > > Concerts de Tardor 2012. Música a la Capella

Concerts de Tardor 2012. Música a la Capella

La Capella de la Sapiència de la Nau és l’escenari d’una nova cita amb el cicle Música a la Capella, emmarcat en els Concerts de Tardor 2012, el dia 12 de desembre, a les 19:30 hores. El concert estarà interpretat pels músics Noelia Belenguer (flauta), Luis Auñón (oboè), Javier López (clarinet), Tono Ruano (fagot), Pau Moltó (trompa) i Óscar Oliver (piano). El programa inclou peces d’Arnold, Françaix, Poulenc i Khatxaturian, entre altres autors.jpg
La Capella de la Sapiència de la Nau és l'escenari d'una nova cita amb el cicle Música a la Capella, emmarcat en els Concerts de Tardor 2012, el dia 12 de desembre, a les 19:30 hores. El concert estarà interpretat pels músics Noelia Belenguer (flauta), Luis Auñón (oboè), Javier López (clarinet), Tono Ruano (fagot), Pau Moltó (trompa) i Óscar Oliver (piano). El programa inclou peces d'Arnold, Françaix, Poulenc i Khatxaturian, entre altres autors.

Organitza l'Aula de Música del Vicerectorat de Cultura i Igualtat, amb la participació de la Fundació General de la Universitat de València.

L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat.

Data d'actualització: 29 de Novembre de 2012
Publicat en: Agenda