Estàs a: > > Concerts de Tardor 2012. Música a la Capella

Concerts de Tardor 2012. Música a la Capella

Els músics Carmen Botella (cant), David Hernández (flautes), Jota Martínez (viola de corda i percussions) i Belén Estival (tiorba, guitarra barroca i direcció) interpreten un nou concert del cicle Música a la Capella, dins de la programació dels Concerts de Tardor 2012. Tocaran peces d’autors, com Paredes, Comes i De Arañés, entre altres.jpg
Els músics Carmen Botella (cant), David Hernández (flautes), Jota Martínez (viola de corda i percussions) i Belén Estival (tiorba, guitarra barroca i direcció) interpreten un nou concert del cicle Música a la Capella, dins de la programació dels Concerts de Tardor 2012. Tocaran peces d'autors, com Paredes, Comes i De Arañés, entre altres.

El concert serà el dia 5 de desembre, a les 19:30 hores, en la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.

Organitza l'Aula de Música del Vicerectorat de Cultura i Igualtat, amb la participació de la Fundació General de la Universitat de València.

L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat.

Data d'actualització: 29 de Novembre de 2012
Publicat en: Agenda