Estàs a: > > Debat en el Rector Peset sobre l´associació tendenciosa entre crisi econòmica i immigració

JornadesImmigracio

El Patronat Sud-Nord i la Mesa d’Entitats de Solidaritat amb els Immigrants organitzen les XV Jornades Immigració, Diversitat i Democràcia

El Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València i la Mesa d'Entitats de Solidaritat amb els Immigrants organitzen conjuntament, des del dia 18 i fins al divendres, 20 de febrer, les XV Jornades Immigració, Diversitat i Democràcia, al Col·legi Major Rector Peset.

En aquesta edició i sota el títol Crisi, immigració. Una associació tendenciosa, aquestes jornades pretenen qüestionar els estereotips que es generen tenint en compte la situació econòmica.

La inauguració de les jornades, el dimecres 18, serà a càrrec de Joaquín Azagra, president executiu del Patronat Sud-Nord de la Fundació General de la Universitat de València. A continuació, Miguel Pajares, doctor en Antropologia Social de la Universitat de Barcelona, oferirà la ponència «Immigració i mercat de treball en l'actual context de crisi econòmica».

El dijous 19, a la sala de muralla, Francesc Torres, doctor en Sociologia i professor de la Universitat de València, abordarà la situació dels immigrants en l'actual situació econòmica a través de la ponència «Crisi, canvi normatiu i construcció social de l'immigrant».

Les jornades conclouran el divendres 20 de febrer amb la taula redona «La veu de les persones immigrants. Subjectes actius del procés migratori», que comptarà amb la presència d'Amadou Bamba Fall, del Senegal; Cherifa Ben Hassine, de Tunísia, i Bolivia Izurieta, de l'Equador.

Totes les jornades tindran lloc al Col·legi Major Rector Peset (plaça del Forn de Sant Nicolau, 3), a les 19 hores. La jornada inaugural es realitzarà a la sala d'actes i la resta, a la Sala de la Muralla. L'entrada a totes les sessions és lliure i limitada a la capacitat del recinte.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 24 de Febrer de 2009