Estàs a: > > Un iPad2 per a l’alumna del Màster en Gestió de la Qualitat Haydee Gianina Vergara per la seua participació en el VII Fòrum d’Ocupació

Vicent González Romà, Haydee Gianina (centre) i Glòria Berenguer

L’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), que gestiona la Fundació General de la Universitat de València, ha premiat aquest divendres Haydee Gianina Vergara, alumna del Màster en Gestió de la Qualitat de la Universitat de València, per la seua participació en el VII Fòrum d’Ocupació.jpg
L'Observatori d'Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), que gestiona la Fundació General de la Universitat de València, ha premiat aquest divendres Haydee Gianina Vergara, alumna del Màster en Gestió de la Qualitat de la Universitat de València, per la seua participació en el VII Fòrum d'Ocupació. Haydee Gianina ha rebut un iPad2 WIFI (16 GB) de mans del director de l'OPAL, Vicent González Romà, i la coordinadora de l'Àrea d'Ocupació, Glòria Berenguer.

"Estic contenta perquè no ho esperava. Mai no he tingut iPad i anava a demanar-me'l com a regal de Nadal", ha assegurat la guanyadora del concurs del VII Fòrum d'Ocupació en rebre el premi.

Haydee Gianina, que estudia un postgrau en la Universitat de València, té vint-i-huit anys i és enginyera de Producció per la Universidad de la Paz, de Barrancabermeja, a Colòmbia. Va rebre la informació del Fòrum per correu electrònic i va acostar-se fins al hall de la Facultat d'Economia ja el primer dia per a lliurar el seu currículum a algunes de les empreses participants. "Ara no tinc treball de la meua professió i necessite una ocupació. Vaig anar al Fòrum i em vaig apropar a l'estand de l'OPAL, on em donaren tota la informació sobre les dues jornades", ha explicat.

Haydee Gianina va decidir tornar el segon dia per acudir a la presentació de l'entitat Deloitte i, per la vesprada, al taller Eures, el qual li va resultar "molt interessant". "Pense en eixir a un altre país per a exercir la meua professió, l'única dificultat que trobe és el domini de l'idioma, però per això precisament estic perfeccionant l'anglés amb un professor particular en ma casa", ha contat.

El Fòrum d'Ocupació de la Universitat de València, en la seua setena edició, ha acollit la visita de més de 1.500 persones que s'han acostat fins a la Facultat d'Economia, en el Campus dels Tarongers, durant dos dies per a interessar-se per l'oferta de les organitzacions participants -més d'una vintena-, així com per les diferents activitats proposades -un total de dèsset-. El nombre d'assistents a xarrades, conferències, debats i tallers ha duplicat la xifra de l'any passat. "Una vegada més s'ha complit l'objectiu previst de facilitar la relació empresa-universitat i acostar el món laboral a l'entorn universitari", han manifestat des de l'OPAL.

Data d'actualització: 26 de Novembre de 2012