Estàs a: > > Una conferència d’Empar Marco i un concert de Paco Ibáñez posen fi, hui divendres, a la 34 Universitat d’Estiu de Gandia

Empar Marco

Una conferència d’Empar Marco, directora general de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, i un concert del cantautor Paco Ibáñez posen fi, hui divendres, a la 34 Universitat d’Estiu de Gandia, que s’ha celebrat durant aquesta setmana a la capital de La Safor. Empar Marco parlarà a les 20 hores, i el concert de Paco Ibáñez està previst a les 22:30.

La directora de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació parlarà sobre ‘La redacció integrada: periodisme de qualitat en el nous informatius de la RTVV-web valenciana’. Serà a les 20 hores al saló d’actes de la Casa de la Marquesa.

L’actuació del cantautor Paco Ibáñez, convertit en una icona de la lluita per la veritat i la llibertat, i ambaixador de la poesia al món, començarà a les 22:30 al jardí de la Casa de la Marquesa. Paco Ibáñez canta els seus clàssics més reivindicatius en un concert que és una proposta d´amor, llibertat i dignitat, un símbol de resistència davant la injustícia, la violència i l´horror.

La Universitat d’Estiu se celebra sota el lema ‘Temps incerts’. Vora 400 persones s’han matriculat en els cursos i tallers programats i que comprenen  sis grans àrees: el canvi climàtic, la sostenibilitat econòmica i l’economia col·laborativa, la postveritat, la memòria i la història, la salut i el benestar i comunicació, populisme i sostenibilitat.

Data d'actualització: 26 de Juliol de 2017