Estàs a: > > El Patronat d’Activitats Musicals obri la matrícula dels cursos del segon quadrimestre

El director de l’Orquestra de València, Yaron Traub, i el baix David van
Asch en són alguns dels professors

El Patronat d'Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València (PAM) obri la matrícula per als cursos de formació musical d'aquest segon quadrimestre.

Des del febrer fins al mes de març s'ofereixen un total de vuit cursos en els quals està prevista la participació de professors de prestigi, com ara l'iranià Yaron Traub, director de l'Orquestra de València, i David van Asch, baix dels Scholars of Oxford, que impartiran un curs masterclass de direcció d'orquestra i un d'interpretació de música vocal, respectivament.

Però, no tots els cursos requereixen una formació musical prèvia. El curs La revolució musical del segle XX: el rock and roll i Introducció a la música de cambra del XX: conferència i concerts són molts apropiats per a tots aquells afeccionats a la música que vulguen saber-ne més.

També hi ha cursos musicals que s'aborden des del vessant psicològic, com el curs que ajuda a superar l'ansietat escènica dels músics (estudiants, professionals i professors), i d'altres més especialitzats com, per exemple, el curs instrumental sobre Bach i el d'interpretació pianística i de lutheria i arqueteria.

Els cursos, accessibles per al públic, tenen un preu especial per als membres de la comunitat universitària i el col·lectiu d'Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València. A més a més, aquets cursos són convalidables per cursos de lliure elecció.

La preinscripció en los cursos es pot fer personalment en el Patronat d'Activitats Musicals, situat a la segona planta de La Nau, l'edifici històric de la Universitat de València; per telèfon (963983196) (de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres), fax (963983885) i e-mail: pam@uv.es del Patronat.

Data d'actualització: 21 de Desembre de 2012
Publicat en: Música, Formació, Principal