Estàs a: > > La Universitat de València alça el teló

La Universitat de València alça el teló

Grup de Teatre Universitat de València, ASSAIG

Consulta tota la programació de la temporada

El teló del teatre universitari s'ha alçat de nou. La sala Matilde Salvador de la Nau, l'edifici històric de la Universitat de València acull, de nou les representacions teatrals d'aquesta segona part de la temporada. Les entrades a totes les obres és gratuïta i, com sempre, es poden recollir a la consergeria de la Nau (C/. Universitat, 2) des de dues hores abans de la representació.

La programació teatral ofereix des de febrer fins al juny tot un seguit de muntatges de tot tipus. Des d'obres protagonitzades per grups de teatres de tota Espanya a estrenes, com ara L'art de la fuga, de Roberto García, el pròxim 25 de març. També hi ha obres protagonitzades per grups d'un caire més social com el grup Chapao, sorgit del barri de La Coma, de Paterna. I, com sempre, la programació inclou diversos festivals: el primer, el Festival Internacional de l'Oralitat, que se celebrarà enguany el 25 i 26 de febrer i que comptarà amb artistes alemanys, israelians, argentins, xilens i camerunesos.

En maig tindrà lloc la XIV Mostra de Teatre Universitari de la Xarxa Vives d'Universitats. Aquest festival pretén donar a conèixer la producció de les aules de teatre de les universitats de l'àmbit de la llengua catalana, tant dins el món acadèmic com en la societat en general. D'altra banda, serveix de plataforma de coneixement i intercanvi per als membres dels diferents grups de teatre a través de tallers i seminaris, que ells organitzen i coordinen. Enguany la mostra la inaugurarà el Projecte Alcover, una associació teatral que acull artistes d'una sèrie d'entitats culturals i programadors teatrals que intervindrà en abril en la programació de la Universitat amb Variacions enigmàtiques, d'Éric-Emmanuel Schmitt, a càrrec de Per Botarga (Mallorca) i sota la direcció de Christophe Lidon.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 23 de Març de 2009