Estàs a: > > Comença el VII Fòrum d’Ocupació de la Universitat de València

Comença el VII Fòrum d’Ocupació de la Universitat de València

Arxiu del VI Fòrum 2011

Arxiu del VI Fòrum 2011

La inauguració de la setena edició del Fòrum d´Ocupació, que organitza l´OPAL, a través de la Fundació General de la Universitat de València, serà hui dilluns, dia 12 de novembre, a les 10 hores, en la Facultat d´Economia (Campus dels Tarongers). Amb aquest fòrum, que reunirà més d´una vintena d´organitzacions, es pretén crear un pont de comunicació entre ocupadors i futurs ocupats, professionals qualificats ja titulats, o bé estudiants que busquen pràctiques en empreses per tal de començar a aplicar els seus coneixements dins de l´entorn laboral.jpg

La inauguració de la setena edició del Fòrum d'Ocupació, que organitza l'OPAL, a través de la Fundació General de la Universitat de València, serà hui dilluns, dia 12 de novembre, a les 10 hores, en la Facultat d'Economia (Campus dels Tarongers). Amb aquest fòrum, que reunirà més d'una vintena d'organitzacions, es pretén crear un pont de comunicació entre ocupadors i futurs ocupats, professionals qualificats ja titulats, o bé estudiants que busquen pràctiques en empreses per tal de començar a aplicar els seus coneixements dins de l'entorn laboral. És per això que la presentació d'empreses i institucions i els debats sobre qüestions laborals d'actualitat centraran la major part de la programació.

Dilluns dia 12, a les 11:30 hores, se celebrarà la primera taula redona sobre Postgrau, pràctiques en empreses i ocupació universitària, organitzada per ADEIT-Fundació Universitat Empresa i presidida per la vicerectora Rosa Marín. L'empreniment dins de l'aula és un altre punt que es debatrà a càrrec d'ADEIT, a les 12:30 hores, i que comptarà amb la participació de la vicerectora d'Ordenació Acadèmica i Professorat, María Vicenta Mestre.

Per la vesprada, a partir de les 16 hores, s'aprofundirà en les demandes de les empreses als futurs empleats mitjançant una taula redona que moarà Salvador Carbonell, de l'Institut d'Investigació en Psicologia dels Recursos Humans, Desenvolupament Organitzacional i Qualitat de Vida Laboral de la Universitat de València (IDOCAL). Hi participaran experts de diferents empreses i institucions. A aquesta taula li seguirà un debat sobre El coaching com a eixida professional, a les 18 hores, que comptarà amb la intervenció de consultors i formadors especialistes en aquesta matèria, moats pel subdirector de l'OPAL, Francisco Gracia Lerín.

La segona jornada, dimarts dia 13, estarà repleta d'activitats paral·leles a les presentacions d'empreses. Xerrades, tallers i taules redones serviran per a reflexionar sobre els diversos aspectes de l'actualitat professional i laboral. Eixides professionals per a economistes, les oportunitats per a l'exercici de l'advocacia, portes obertes al talent i la situació actual de les oposicions a Espanya són alguns dels temes que es tractaran al llarg d'aquest dia.

Però el plat fort arriba per la vesprada amb dues taules redones. La primera, a les 16:30 hores, en la sala Manuel Ayuso de la Facultat d'Economia, tractarà d'esbrinar les claus per a presentar-se a un procés de selecció a Europa amb èxit. Es tracta d'un debat a proposta de la Xarxa Eures de la Comunitat Valenciana que estarà moat per la seua consellera a Castelló, María Isabel García, i en la que intervindran els consellers Eures d'Alemanya, Dinamarca i Suècia.

A les 17 hores, la sala Ignasi Villalonga Villalba de la mateixa Facultat acollirà la darrera taula d'aquest fòrum, que posarà de manifest les claus per emprendre amb èxit, mitjançant la moació de Silvia García Andreu, tècnica del projecte Uniemprén de la Universitat de València, i la participació de joves professionals i experts en l'àmbit de l'emprenedoria.

Aconsegueix un iPad
L'OPAL, a més, ha organitzat un concurs per a premiar amb un iPad2 WIFI (16 GB) l'assistència al Fòrum. Els participants rebran un full de verificació de la seua participació en les diferents activitats (taules redones, xerrades, tallers...) i un qüestionari de qualitat. Aquesta assistència es registrarà en cada activitat i després ambdós documents s'hauran de canviar per bitllets de participació a l'stand de l'OPAL. Aquests es dipositaran dins d'una urna en el mateix stand per a procedir al sorteig que se celebrarà dimarts, dia 13, a les 18 hores. La participació és gratuïta.

Més informació en el web del Fòrum d'Ocupació: www.uv.es/forodempleo
També podeu seguir el Fòrum a través de Facebook i Twitter en facebook.com/opaluv i @OPAL_valencia

Podeu consultar el programa detallat en el document adjunt.

Documents adjunts:
Data d'actualització: 21 de Novembre de 2012

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar