Estàs a: > > Curs de cuina ´Bolets i vi´, organitzat per Amics i Antics Alumnes

Curs de cuina ´Bolets i vi´, organitzat per Amics i Antics Alumnes

Bolets

El col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València organitza hui, 22 de novembre, un curs de cuina. Es podrà veure cuina en directe i fer un sopar amb maridatge. Amb aquesta acció formativa, els participants coneixeran el món dels bolets, els secrets de la cuina i els bons vins d´una forma especial. També aprendran a distingir les espècies més comunes, com cuinar-les, com fer-hi conserves o quines són les seues propietats més importants.jpg

El col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València organitza el dia 22 de novembre un curs de cuina. Es podrà veure cuina en directe i fer un sopar amb maridatge. Amb aquesta acció formativa, els participants tenen l'oportunitat de conéixer el món dels bolets, els secrets de la cuina i els bons vins d'una forma especial. També aprendran a conéixer les espècies més comunes i alguns dels seus secrets, com ara com cuinar-les, com fer-hi conserves o quines són les seues propietats més importants.

Impartiran el curs el cuiner professional Gregorio Arranz, que prepararà unes fantàstiques receptes que tindran com a ingredient principal els bolets, i l'enòleg Alejandro Martín, amb qui es podran tastar vins valencians maridats amb les receptes.

El curs se celebrarà al Club de Cocina Sana de València, ubicat al carrer San Felipe Neri, 6-B, de 19 a 21:30 hores. El preu de l'activitat és de 30 euros per a una persona i de 45 si són dos.

Data d'actualització: 22 de Novembre de 2012