Estàs a: > > El hacker Luis Iván Cuende, exemple d’empreniment jove en el II Fòrum d’Excel·lència Empresarial

El hacker Luis Iván Cuende

El millor hacker europeu menor de 18 anys i creador ja de diverses statups, Luis Iván Cuende, és el ponent convidat del II Fòrum d’Excel·lència Empresarial per a joves emprenedors, que s´ha celebrat dijous, dia 25 d’octubre, en el Centre La Petxina. Organitza la trobada l’Associació de Joves Empresaris de València, amb la col·laboració de l’OPAL, de la Fundació General de la Universitat de València.jpg
L'Associació de Joves Empresaris de València (AJEV) continua amb els Fòrums d'Excel·lència Empresarial, una iniciativa que va reunir a més de 300 joves empresaris l'any passat, amb l'objectiu d'acostar personalitats del món econòmic i empresarial als emprenedors valencians. Aquest esdeveniment pretén ser un punt de trobada entre líempresarials i potencials emprenedors i els joves empresaris, per a po intercanviar impressions i opinions entre ells i aprendre dels seus casos d'èxit.

"Volem continuar oferint als joves empresaris l'oportunitat de conéixer, de primera mà, casos d'èxit empresarial reals, que els motive i els allunye de la contínua imatge negativa i de fracàs que es projecta", comenta José Enrique García, president d'AJEV.

En aquesta ocasió, Luis Iván Cuende serà el ponent convidat per a parlar de la seua trajectòria professional com a exemple d'Emprenent jove, títol de la seua conferència. Cuende és un jove asturià de tan sols setze anys i fundador d'una distribució de Linux que es diu Asturix, que va crear amb dotze anys. Tot un pioner en el desenvolupament de programari lliure que ja competeix amb Microsoft i Apple i on treballen més de vint persones. A més, ja s'ha instal·lat en més de vint països. Actualment, es troba en el ple desenvolupament d'una nova startup, Holalabs, per la qual ja ha rebut també diversos premis internacionals.

Inscripció al fòrum gratuïta ACÍ

Data d'actualització: 26 d'Octubre de 2012