Estàs a: > > L’Orquestra Filharmònica obri el curs 2012-2013 de la Universitat de València amb una estrena absoluta

La Sala Iturbi del Palau de la Música acull el Concert d’Obertura de Curs 2012-2013 de la Universitat de València amb la interpretació de l’Orquestra Filharmònica sota la direcció d’Hilari García i el contrabaix de Francesc Lluch Murillo. El concert, que serà dimecres 24 d’octubre, a les 20 hores, està organitza pel Patronat d’Activitats Musicals (PAM) de la Fundació General de la Universitat de València.jpg
La Sala Iturbi del Palau de la Música acull el Concert d'Obertura de Curs 2012-2013 de la Universitat de València amb la interpretació de l'Orquestra Filharmònica sota la direcció d'Hilari García i el contrabaix de Francesc Lluch Murillo. El concert, que serà dimecres 24 d'octubre, a les 20 hores, està organitza pel Patronat d'Activitats Musicals (PAM) de la Fundació General de la Universitat de València.

L'entrada és grautïta amb invitació que cal recollir en les taquilles del Palau de la Música el mateix dia del concert a partir de les 19 hores.

Batalla imperial - Joan Baptista Cabanilles/José Ferriz (1644-1712)/(1913-2002)
Concert per a contrabaix i orquestra - Vicent Roncero (1960- )
I Adagietto tranquillo
II Allegretto molto luminoso