Estàs a: > > El cicle Concerts de Tardor 2012 proposa una quinzena d’espectacles

El cicle Concerts de Tardor 2012 proposa una quinzena d’espectacles

Cartell dels Concerts de Tardor 2012

Ja ha començat la programació musical de tardor de la Universitat de València. Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos espais de la Universitat: la Capella de la Sapiència de la Nau, el CM Rector Peset i el Botànic.jpg

Són concerts de cambra que acosten la música al públic. L'entrada és sempre lliure (limitada a la capacitat del recinte). Tots els concerts seran a les 19:30 hores.

Obres conegudes d'autors, com ara Bach, Schubert, Mozart, Beethoven, Chopin, Bizet o Piazzola configuren els programes d'aquests concerts. El primer serà demà, a les 19:30 hores, en la Capella de la Sapiència de la Nau. Hi intervindran Héctor Soler, (fagot) i Jorge Blom-Dahl (piano). Interpretaran, entre d'altres, obres de R. Schumann i E. Elgar.

Organitza els concerts de tardor el Vicerectorat de Cultura i Igualtat, amb la gestió del Patronat d'Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València.

Per consultar la programació ACÍ.

Data d'actualització: 26 d'Octubre de 2012
Publicat en: Música