Estàs a: > > El Grup de Teatre ASSAIG presenta l’obra ‘Nit de Reis’, de William Shakespeare

El Grup de Teatre ASSAIG presenta l’obra ‘Nit de Reis’, de William Shakespeare

Del 16 al 22 d’octubre, la Sala Matilde Salvador de la Nau de la Universitat de València acull la representació de l’obra Nit de Reis, de William Shakespeare, a càrrec del Grup de Teatre de la Universitat ASSAIG, sota la direcció de Pep Sanchis. Les representacions començaran a les 19:30 hores tots els dies (dissabte i diumenge no hi haurà teatre).jpg
Del 16 al 22 d'octubre, la Sala Matilde Salvador de la Nau de la Universitat de València acull la representació de l'obra Nit de Reis, de William Shakespeare, a càrrec del Grup de Teatre de la Universitat ASSAIG, sota la direcció de Pep Sanchis. Les representacions començaran a les 19:30 hores tots els dies (dissabte i diumenge no hi haurà teatre).

L'entrada és gratuïta amb invitació que caldrà arreplegar des de dues hores abans del començament a la consergeria de la Nau.

Organitza l'Aula de Teatre, a través del Vicerectorat de Cultura i Igualtat, amb la gestió de la Fundació General de la Universitat de València.

Data d'actualització: 17 d'Octubre de 2012
Publicat en: Agenda