Estàs a: > > L’Orquestra de València torna al festival Serenates amb un concert solidari a favor de l’Associació contra el Càncer

Orquestra de València

L´Orquestra de València torna un any més al festival ‘Serenates’. Amb la direcció del jove valencià Albert Gonzálvez Cardós, el públic assistent podrà escoltar un programa musical d´indubtable atractiu i que a més té un caràcter formatiu, didàctic i solidari, ja que és a favor de l´Associació Espanyola contra el Càncer València. El concert té un preu de només 3 €. L’actuació serà aquest dijous 29 de juny a les 22:30 hores en el Claustre de la Nau.

El festival ‘Serenates’ celebra el seu 30 aniversari i es desenvolupa des del passat 24 de juny fins al proper 9 de juliol al Centre Cultural La Nau de la Universitat de València. Amb la direcció del jove valencià Albert Gonzálvez Cardós, el públic assistent podrà escoltar un programa musical d´indubtable atractiu per al públic i que a més té un caràcter formatiu i didàctic important i solidari, ja que és a favor de l´Associació Espanyola contra el Càncer (AECC) València.

En aquest programa es tornarà a repetir l´experiència d´altres anys d´incloure dins de l´Orquestra de València a jóvens músics de l´Orquestra Filharmònica de la Universitat. D´aquesta manera s´interpretarà ‘Pedro i el llop’ de Prokófiev, una peça del gran repertori, exquisidament educativa i per a tots els públics, amb l´actuació del narrador Àngel Fígols, un gran actor valencià; ‘L´aprenent de bruixot’ de Paul Dukas, rítmica, màgica i present en tot l´imaginari col·lectiu per la pel·lícula ‘Fantasia’ de Disney, i també la suggeridora i colorista ‘La Mer’ de Debussy.

Data d'actualització: 29 de Juny de 2017