Estàs a: > > Alumni UV assisteix a La Laguna a la XXI Trobada Alumni Espanya de les universitats espanyoles

2017_La Laguna_Foto Familia

La setmana passada, del 15 al 17 de juny, va tenir lloc a la Universitat de La Laguna, la XXI Trobada d’Alumni Espanya de les universitats espanyoles. Hi van assistir més de trenta-cinc entitats federades dels col·lectius, associacions i oficines Alumni, així com una important representació dels Consells Socials de les universitats espanyoles.

L’acte d’apertura, a càrrec del Sr. Rector Antonio Martinón Cejas, es va fer a l’Aula Magna de la Facultat de Físiques i Matemàtiques de la Universitat de La Laguna, amb assistència del president del Cabildo de Tenerife, de l’alcalde de l’Ajuntament de La Laguna, del president del Consell Social de la Universitat de La Laguna, del president de la Federació Alumni Espanya i de la presidenta d’Alumni ULL.

En la primera taula rodona amb consells socials d’universitats públiques espanyoles es va destacar el paper dels col·lectius Alumni dins les universitats i es va fer palès que cal trobar vies de col·laboració amb els consells socials, ja que totes dues entitats persegueixen la major connexió de la universitat amb els agents socials.

També es va fer lliurament del Premi Alumni-Banco Santander que enguany es va concedir al projecte de la Asociación de Antiguos Alumnos de la Escuela de Ingeniería Minera e Industrial de Almadén.

La jornada de divendres es va centrar en una taula rodona en què es van presentar els models de les entitats Alumni de les universitats de Saragossa, Salamanca, València i Deusto. Per a tancar la jornada es va realitzar un taller de xarxes socials i posicionament Alumni amb experts en marqueting digital.

Data d'actualització: 3 de Juliol de 2017
Publicat en: Noticies