Estàs a: > > Amics i Antics Alumnes proposa una visita a l’Albufera per conéixer el Ravatjol i els seus motors

L'11 de setembre s'obri el termini d'inscripció per visitar l'Albufera i conéixer de prop el Ravatjol i els seus motors, una nova activitat proposada pel col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València per al mes de setembre. El preu de l'excursió és de 30 euros per a les cinc primeres persones que s'hi apunten i de 40 per a la resta. Inclou tiquet, bus, esmorzar i barca.

S'eixirà el pròxim dia 22 en bus a les 9:00 hores des de Nuevo Centro fins el port de Catarroja. Primer es realitzarà un passeig rural sense dificultat per caminals i dreceres entre camps d'arròs a la vora de canals i sèquies. Durarà dues hores. Tot seguit es travessarà de banda a banda el llac de l'Albufera amb el Ravatjol, una reproducció de l'antiga barca pública que comunicava Catarroja i el Palmar. L'esmorzar serà al bellmig del llac cap a les 14:00 hores. Guiarà la visita Eva Puchades, guia FPR i filla de Catarroja.

És recomanable portar-se'n una gorreta i protecció solar.

Data d'actualització: 18 de Setembre de 2012
Publicat en: Agenda