Estàs a: > > La sarsuela, un gènere a estudi en els cursos del Patronat d´Activitats Musicals

Teatro de la Zarzuela de Madrid

El Patronat d’Activitats Musicals (PAM) de la Fundació General de la Universitat de València ja ha obert la matrícula per als cursos musicals de tardor. En la convocatòria s’ofereixen sis cursos, entre els quals hi ha d’assequibles per a qualsevol persona interessada en la música, d’altres per a alumnes que estudien ensenyaments oficials i una interessant novetat: el curs ‘Sarsuela a la Universitat’, amb retransmissions en directe del Teatro de la Zarzuela de Madrid.jpg
L'objectiu del curs, que s'estrenarà enguany, és fomentar l'afició pel gènere de la sarsuela mitjançant el procediment més semblant a assistir a una representació. Això s'aconsegueix amb la retransmissió en directe en les classes d'algunes de les sarsueles programades per un dels teatres més importants del món: el Teatro de la Zarzuela de Madrid.

Els continguts formatius del curs s'imparteixen en una classe d'una hora de durada abans de la retransmissió, en la qual s'expliquen, mitjançant diferents materials i la visualització dels fragments més representatius, els trets més importants de cada peça i la seua localització en el context de la producció de cada autor i de la història de la sarsuela.

En l'oferta de tardor també s'ofereix un curs de màrqueting, management i autogestió musical per millorar la gestió i producció de les seues tasques professionals, i d'altres cursos, més específics, per a intèrprets musicals. És el cas del curs d'interpretació amb instruments de corda, el curs d'interpretació per a instruments de cambra, el curs de repertori i tècnica al piano i el curs de baix continu per a instrumentistes.

La matrícula dels cursos està oberta per al públic en general i hi ha un preu especial per a la comunitat universitària (PDI, PAS i alumnes). El curs d'interpretació per instruments de cambra obri la programació el pròxim dia 20 de setembre, i al llarg dels pròxims mesos es desenvoluparà la resta. Tota la informació dels cursos: http://www.fundaciouv.es/aam/

La preinscripció als cursos es pot fer personalment al Patronat d'Activitats Musicals, situat a la quarta planta la Fundació General de la Universitat de València (c/ Amadeu de Savoia), de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres. També per telèfon (963983196), per fax (963983885) o mitjançant el web http://www.fundaciouv.es/aam/ o el correu electrònic: pam@uv.es al Patronat.

Data d'actualització: 21 de Desembre de 2012
Publicat en: Música, Principal