Estàs a: > > La Tenda, una dècada al servei de la comunitat universitària

La Tenda, una dècada al servei de la comunitat universitària

La Tenda, al Campus dels Tarongers.jpg

Des de l’any 2002, La Tenda de la Universitat presta servei a tota la comunitat universitària, proveint-la de material corporatiu i d’oficina, i posant a la seua disposició una àmplia llibreria. Gestionada per la Fundació General de la Universitat de València, La Tenda és una proposta que naix, per tant, amb vocació de servei i amb una oferta de productes avantatjosa per a la plantilla i l’estudiantat de la institució acadèmica.jpg
La Tenda de la Universitat és un servei de la Fundació General de la Universitat de València que naix, fonamentalment, per a proveir la comunitat universitària (professorat, estudiantat i personal d'administració i serveis) de material corporatiu i d'oficina, de llibres i publicacions, i d'articles relacionats amb els edificis singulars on se situen els seus establiments: el Campus dels Tarongers, la Nau i el Jardí Botànic.

Una altra finalitat de La Tenda és difondre la imatge de la Universitat, ja que desenvolupa una tasca rellevant en l'aplicació de la identitat visual de la institució acadèmica als seus productes promocionals i corporatius.

Entre les seues incorporacions més novedoses es troba l'oferta de publicacions tècniques, en llengua estrangera, d'importació i de revistes. Aquest servei especialitzat, junt amb l'autoedició de publicacions, està orientat tant a biblioteques i centres de documentació com a clients particulars.

Tota aquesta oferta es proporciona a la comunitat universitària amb condicions avantatjoses consistents en descomptes i serveis còmodes i personalitzats. Entre els avantatges de què es poden beneficiar els usuaris de la Universitat, es troben el descompte del 15% en els productes amb marques de la Universitat de València, del 5% en totes les publicacions i del 25% en les publicacions de la Universitat; el pagament ajornat per comandes facturades a centres, serveis i departaments de la institució; el lliurament ordinari i "exprés" de comandes; i un servei de personalització d'uniformes esportius o de treball i de productes per a congressos i esdeveniments.

Nous productes a La Tenda
En aquests moments, La Tenda de la Universitat compta amb una oferta de nous productes amb dissenys actuals i exclusius, sense oblidar mai la seua funcionalitat. És el cas de pràctiques bandoleres, motxilles i fundes fabricades amb lones publicitàries procedents d'exposicions de la Universitat cent per cent reciclades, així com de dessuadores i samarretes amb disseny d'estil campus.

I és que una de les fermes apostes de La Tenda és la de la fabricació basada en els principis del comerç just: qualitat, respecte al medi ambient, igualtat entre dones i homes, rebuig a l'explotació infantil, preus dignes per als productors... En definitiva, la defensa i el respecte dels drets humans.

Aquestes propostes constitueixen un important avantatge per a tota la comunitat universitària, però també li doten a La Tenda del seu esperit emprenedor, solvent i amb capacitat d'autofinançament. És per aquest motiu que La Tenda de la Universitat no li suposa cap tipus de cost econ

Data d'actualització: 24 de Setembre de 2012