Estàs a: > > La Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat renova el seu compromís per a la realització d’estudis sobre la gestió de qualitat

La UPD aposta per un servei de qualitat.jpg

La Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat (UPD) ha renovat el seu sistema de qualitat, reconegut al juliol de 2005 a través de la certificació ISO 9001:2000, així com mitjançant la seua participació al juliol de 2006 en el projecte ‘Implantació de sistema de gestió de qualitat segons el model ISO 9001:2000 en el context universitari’. Des de la UPD es manté un ferm compromís cap a la millora contínua i cap a una atenció de qualitat.jpg

Per açò, des que l'any 2004 s'assentaren els fonaments de la Gestió de Qualitat del servei, es va formar al personal, es van estructurar els diferents programes i processos necessaris i es va nomenar un comité de Qualitat, així com una responsable de Qualitat.

Així, al juliol de 2005 la UPD va rebre la certificació ISO 9001:2000 per al Sistema de Gestió de Qualitat; i al juliol de 2006 va participar en el projecte d'investigació sobre ‘Implantació de sistemes de Gestió de Qualitat segons el model ISO 9001:2000 en el context universitari', concedit per a la realització d'estudis relacionats amb la gestió de qualitat per la Fundació Valenciana de Qualitat. El passat dia 26 de juliol, la UPD va tornar a superar les auditories de forma satisfactòria.

Data d'actualització: 25 d'Agost de 2012
Publicat en: Integració