Estàs a: > > La Fundació General de la Universitat de València, reconeguda en els Premis “la Caixa a la Innovació Social 2016´.

talento i capacitat

La Fundació General de la Universitat de València, en col·laboració amb la Fundació Adecco, desenvolupa el projecte “Talent i capacitat a la universitat”, cofinançat per l’Obra Social “la Caixa”. El projecte, que té com a objectiu incrementar la incorporació al món laboral de les persones amb discapacitat, mitjançant el foment de l’ocupació de qualitat, es realitza des dels serveis universitaris de la Universitat de València: Observatori d´Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) i la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat (UPD).

El proppassat 30 de maig, a la seu de CaixaForum Madrid, Cristóbal Suria, gerent de la Fundació General de la Universitat de València, va rebre el reconeixement del projecte com a finalista dels Premis “la Caixa” a la Innovació Social que reconeixen la capacitat d’innovació i transformació social de les organitzacions que, amb l’adopció de noves metodologies, contribueixen a una millora efectiva de la vida de les persones a les quals s’adrecen.

Els projectes guanyadors formen part de les iniciatives seleccionades en les convocatòries d’ajudes a Projectes Socials 2016 impulsades per l’Obra Social “la Caixa”. En la convocatòria de 2016 hi van concórrer uns 4.500 projectes, dels quals 1.188 van ser seleccionats i tingueren el suport de l’Obra Social la Caixa. D’aquests, 327 es van presentar com a candidats als premis. I la Fundació General de la Universitat de València es troba entre les 50 mencions.

Per a més informació, podeu consultar la noticia en aquest enllaç: http://prensa.lacaixa.es/obrasocial/premios-caixa-innovacion-social-obra-social-e_816-c-26813__.html

La informació del projecte “Talent i capacitat en la universitat” es pot consultar en l’enllaç: http://www.fundaciouv.es/opal/index.asp?pagina=8201&idioma=cas

Data d'actualització: 2 de Juny de 2017