Estàs a: > > Coneix la Fundació General de la Universitat a través del seu vídeo

Coneix la Fundació General de la Universitat a través del seu vídeo

Amb motiu del seu vint-i-cinquè aniversari, la Fundació General de la Universitat de València ha produït un vídeo informatiu amb el qual es presenten tots els programes i els patronats que depenen de la Fundació.

Amb un ritme desenfadat, que recorda en algunes parts l'estètica del videoclip, l'audiovisual dóna conèixer de manera molt concisa i directa els programes que gestiona la Fundació: Amics i Antics Alumnes, Arts Escèniques, Delegació per a la Integració de Persones amb Discapacitat, Centre de Documentació Europea, Centre Internacional de Gandia, La Tenda de la Universitat, l'OPAL, el Patronat d'Activitats Musicals, el Patronat Martínez Guerricabeitia, el Patronat Sud-Nord, el Patrimoni Cultural i el Voluntariat Cultural.

Aquest audiovisual, de prop de 10 minuts, és una manera fàcil i senzilla de mostrar què és hui, vinti-i-cinc anys després, la Fundació General de la Universitat de València. Consulta l'audiovisual en

Data d'actualització: 17 de Desembre de 2008