Estàs a: > > Inscripció oberta per a les proves per a l´obtenció del Certificat de Coneixements de València de la UV

Logo Universitat Valencia

Et demanaran una còpia del carnet d´AAA o -si encara no el tens- una còpia del certificat provisional que t´acredite com a soci.jpg
El Servei de Política Lingüística ha obert la inscripció a les proves per a l'obtenció del Certificat de Coneixements de Valencià de la Universitat de València destinada a tota la comunitat universitària i a la societat en general.

El període d'inscripció és del 16 de juliol al 4 de setembre. La inscripció es pot fer des de la pàgina web del Servei de Política Lingüística (www.uv.es/spl) o a les seues dependències administratives de 9 a 14 hores.

Recordeu que segons l'acord de 7 de juny de 2011 de la Comissió d'homologacions del Ple de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, els certificats de valencià de la Universitat de València són equivalents als de la JQCV. És per això que tota persona que resulte apta en aquesta convocatòria podrà demanar a la Junta Qualificadora el corresponent certificat d'equivalència.

Per a més informació consulteu la pàgina web del Servei de Política Lingüística i per a qualsevol aclariment podeu enviar un missatge electrònic a l'adreça spl@uv.es.

Data d'actualització: 18 de Juliol de 2012
Publicat en: AMICS, Noticies, Cursos