Estàs a: > > La Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat presenta una guia sobre el trastorn mental greu

Acte de presentació.jpg

La Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat ha presentat una guia sobre el trastorn mental greu. Aquest recurs ha sigut elaborat juntament amb l’Associació per a la Salut Integral de les Persones amb Malaltia Mental (ASIEM). La guia dóna resposta a les preguntes més freqüents sobre aquest trastorn.jpg
El propòsit de la publicació d'aquesta guia, que duu per títol Preguntes freqüents sobre el trastorn mental greu, és informar a les famílies i a totes les persones que es relacionen amb pacients amb trastorn mental greu sobre els recursos existents i la forma d'actuar més adequada davant determinades situacions.

En l'acte de presentació es van celebrar dues ponències. D'una banda, Ana Sánchez, psicòloga clínica de la Unitat de Salut Mental de la Font de Sant Lluís, va abordar la rehabilitació en el trastorn mental greu. Per un altre, Begoña Frades, cap de l'Àrea de Salut Mental de l'Hospital Pare Jofre, va reflexionar sobre la importància de la intervenció familiar en el trastorn mental greu.

En finalitzar, la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat, gestionada per la Fundació General de la Universitat de València, va lliurar els certificats al seu personal voluntari en reconeixement a la tasca desenvolupada durant el curs 2011-2012.

L'acte va estar presidit per la vicerectora d'Ordenació Acadèmica i Professorat, María Vicenta Mestre; la directora de la Unitat per a la Integració de Persones amb Discapacitat, María Celeste Asensi; i la presidenta d'ASIEM, Elisa Tórtola.

Data d'actualització: 20 d'Agost de 2012