Estàs a: > > Concentracions al migdia de hui, en repulsa per l’assassinat d’Ignacio Uria

Concentracions al migdia de hui, en repulsa per l’assassinat d’Ignacio Uria

La Fundació General de la Universitat de València s'adhereix a la condemna feta per la l'equip de direcció de la Universitat de València i condemna l'assassinat, ahir dimecres al País Basc, de l'empresari Ignacio Uria. Amb l'atemptat d'ahir, ETA ha tornat a demostrar que tota la societat pot ser objectiu de la banda terrorista. Empresaris, policies, periodistes, treballadors... cap sector de la societat està fora de la diana dels violents.

La Universitat de València i la Fundació General de la Universitat de València expressen la seua solidaritat amb els familiars i amics d'Ignacio Uria, i se suma a les accions de condemna decretades des de les institucions democràtiques. A més a més, concova tota la comunitat universitària i treballadors de la Fundació per expressar la seua indignació en concentracions silencioses de cinc minuts, a les 12 hores de hui, a les portes de tots els centres de la institució.

Data d'actualització: 5 de Desembre de 2008