Estàs a: > > L’OPAL renova el seu sistema de gestió de qualitat per a activitats d’assessorament, formació i difusió en matèria laboral

L’OPAL renova el seu sistema de gestió de qualitat per a activitats d’assessorament, formació i difusió en matèria laboral

Logo OPAL

Logo OPAL

L’OPAL ha renovat el certificat del sistema de gestió de qualitat segons la norma ISO 9001:2008 per a la realització d’activitats, tals com estudis d’inserció laboral i de la demanda d’ocupadors, i serveis de promoció i difusió d’activitats formatives, difusió d’ofertes d´ocupació, difusió de notícies i butlletins, i assessorament laboral als estudiants i titulats de la Universitat de València.jpg
El passat dia 15 de juny l'OPAL va ser objecte d'una auditoria de renovació del seu sistema de gestió de qualitat per part de l'empresa SGS ICS Ibérica, SA. Les anàlisis realitzades no van revelar cap disconformitat amb els processos d'actuació establerts, per la qual cosa el resultat de l'auditoria va ser la renovació del certificat del sistema de gestió de qualitat de l'OPAL segons la norma ISO 9001:2008.

Aquesta és la segona auditoria de renovació des que L'OPAL va obtindre en 2006 el certificat de qualitat segons la norma ISO 9001:2000 per als estudis d'inserció professional, el servei de promoció i difusió d'activitats formatives i el servei d'assessorament laboral als estudiants i titulats. Així, des d'aleshores, l'OPAL ha matingut el seu sistema de qualitat que ha ampliat a activitats, com els serveis de difusió d'ofertes d'ocupació i de notícies i butlletins, i a més, aquest any, als estudis de la demanda d'ocupadors.

La preocupació per la millora contínua i per la qualitat s'ha reflectit en la imatge que l'OPAL transmet als seus usuaris. De fet, des de 2006, any en què es va obtindre el primer certificat de qualitat, les avaluacions dels usuaris de l'OPAL sobre la qualitat dels serveis de recepció i assessorament laboral han estat sempre molt altes. En aquest sentit, l'any 2011, en el servei d'assessorament laboral es van realitzar 1.977 entrevistes personals i es van impartir 68 sessions d'assessorament grupal i presentacions del servei als centres de la Universitat de València.

L'avaluació de la qualitat d'aquest servei per part dels usuaris va oferir una puntuació mitjana de 4,77 en una escala que oscil·la entre 1 (molt dolenta) fins al 5 (molt bona). Així mateix, la puntuació mitjana obtinguda en la mateixa escala pel servei de recepció va ser de 4,73.

Per a més informació:
http://www.fundaciouv.es/opal/

Data d'actualització: 20 d'Agost de 2012

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar