Estàs a: > > Espectacle Musical i Astronòmic de la Universitat de València en el Teatre Olympia

Catedra

Amb motiu de l´inici de la X Reunió Científica de la SEA
La Universitat de València ha organitzat un espectacle musical i astronòmic amb motiu de l'inici de la desena Reunió Científica de la Societat Espanyola d'Astronomia (SEA), la qual tindrà lloc a València entre el 9 i el 13 de juliol i reunirà més de 300 científics d'àmbit internacional per a presentar els seus treballs més recents. El teatre Olympia acollirà aquest concert de benvinguda a càrrec del Bailey-Salgado Project (BSP), un duo musical i astronòmic composat pel músic i compositor Tom Bailey i l'astrònom del planetari Adler de Chicago José Francisco Salgado. Als seus treballs combinen música amb fotografia, vídeos i animacions a fi de crear obres multimèdia.

L'objectiu d'aquesta activitat -amb la qual la Universitat de València vol obrir la reunió científica al públic en general- és comunicar la ciència mitjançant l'art, com també aproximar a la societat coneixements sobre la Terra i l'Univers. L'espectacle, amb una minuciosa sincronització de música i imatges, inclou projeccions en alta definició, música tant en directe com enregistrada i breus explicacions sobre el contingut científic i el procés creatiu de les obres.

El concert tindrà lloc el 9 de juliol a les 20 hores.

Més informació:

www.uv.es/cdciencia