Estàs a: > > Celebra la nit de Sant Joan d´una forma diferent

Celebra la nit de Sant Joan d´una forma diferent

Nit Sant Joan

Serà el 23 de juny
Nit de Sant Joan. "Los cañones de Valdeserrillas"
23 de juny (bus + sopar + navegació)
Preu: 50 €
Inscripció: a partir del 2 de juny

Eixida en bus a les 18:00h de Nuevo Centro. En arribar-hi navegarem amb un vaixell ecològic especialment concebut perquè no siga contaminant (inclòs), seguint el riu Túria a munt entre els impressionants penya-segats que conformen "los Cañones" per les aigües de l´embassament de Benaixeve.
Sopar en un quiosc amb terrassa a la vora de les aigües de l´embassament sota la llum de la lluna: a base d´entrepans, ensalades, beguda i cafè, amb pastetes salades, cava del país i la mítica Coca de Sant Joan.
Ens acompanyarà Carlos Álamo, gestor de la reserva natural.

Nit de Sant Joan des del Puntal dels Llops
23 de juny (bus+sopar)
Preu: 45 €
Inscripció: a partir del 13 de juny

Eixida en bus a les 19:00h de Nuevo Centro. Passeig Rural: Una hora amb dificultat baixa. Tram per senda amb un lleuger desnivell. Aquesta ruta suposa a més d´un viatge per la natura, un viatge per la història. En arribar al Puntal dels Llops se´ns farà evident en trobar-nos la torre i el recinte murat en forma de punta de fletxa dibuixada per les muralles del poblament.
Sopar de camp a base d´entrepans, pastetes salades i la mítica Coca de Sant Joan.
Ens acompanyarà Joan V. Candel, guia de FPR.

Les inscripcions es poden fer en la web d´Amics o per telèfon (963531070). Les inscripcions són efectives quan arriba el comprovant de pagament a les oficines d´Amics. Consulteu les condicions generals a la zona privada.

Esperem les vostres fotos en amics@uv.es per penjar-les en la web. AMICS I ANTICS ALUMNES UV col•labora amb el Club de Viatges Fil-per-Randa

Data d'actualització: 13 de Juny de 2017
Publicat en: AMICS, Activitats